zaterdag 2 maart 2013

Gehaakte manden

Afgelopen tijd haakte ik deze manden

Ik had textielgaren gekocht bij de action en dit wat aangevuld met garen wat ik nog had of wat ik zelf geknipt heb. Ze zijn gemaakt om dit gat een beetje op te vullen
En tadaaa

Het was een beetje moeilijk fotograferen aangezien het hier 3 meter hoog is.... Ik had ook wit garen gekocht maar dat was niet zo stevig en vond ik er niet bij staan. Dat gaat dus iets anders worden, daarover later meer!

Fijn weekend allemaal

Groetjes Titi

6 opmerkingen:

  1. Leuk geworden hoor! Je hebt me enthousiast gemaakt om ook eens aan de slag te gaan met textielgaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze super leuk!
    Zeker op de witte planken komen ze heel goed tot hun recht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hola muy lindo como organizador buen fin de semana beso

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die staan daar leuk in die witte kast! 3 meter, dat is hoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi manden. Ze staan ook heel mooi in die hoge kast. Lijkt mij ook leuk en helemaal niet moeilijk om te maken...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk gezicht al die gekleurde manden!
    Wel ideaal zo'n grote hoge kast.... die is vast zo weer gevuld ;-)
    Vooral na koninginnedag hihihi...Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen