zondag 21 april 2013

Bowling set

Mijn kleinste nichtje word bijna 2 jaar en daar wilde ik natuurlijk weer iets voor haken. Via pinterest kwam ik het volgende patroon tegen en was gelijk verkocht!



Het patroon is in het engels maar prima te volgen. Ik deed 2 kleine aanpassingen. De bal werd volgens het patroon gevuld met een tennisbal, dit vervangen voor een zachte bal i.v.m. de veiligheid. Verder werd de onderkant van de pinguïn verstevigd met plastic van een yoghurtbeker maar dit ging krom staan, hier een stukje karton voor gebruikt.

Fijne dag allemaal

Groetjes titi

9 opmerkingen:

  1. Dat is een geweldig cadeau, leuk gedaan, daar gaat heel wat speel plezier mee beleefd worden!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! Die ga ik in gedachten houden voor de kleine kindjes uit mijn familie...

    groetjes
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Muy original, te ha quedado genial, me encantan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk idee zeg!
    Mooi gedaan.
    Daar zal ze vast blij mee zijn.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaaf! Daar zal een boel mee gespeeld gaan worden lijkt me!
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt superleuk zeg! Je moet er maar op komen! Ik ga het plaatje pinnen op mijn gloednieuwe pinterest bord! Want ik weet nu eindelijk hoe het moet...

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is écht een supertof cadeau!! Prachtig werk!!

    Lente-groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen