zondag 5 oktober 2014

sleutelrekje

Vind het zo af en toe heerlijk om pintarest af te struinen. Wat een hoop inspiratie doe ik daar op zeg. Laatst zag ik een sleutelrekje. Vond het zo leuk ik ging er gelijk mee aan de slag!
Geheel van gebruikt materiaal gemaakt:


Toen we het huis gekocht hadden vond ik in de kelder een sleutelring helemaal vol oude sleutels. Dus die werden gebruikt als haakjes. Ook de gebruikte schroeven zijn oude uit het huis. En het plankje is een stuk van de kapstok die ik moest inkorten voor de huidige plaats. Oja en de sleutelring zelf om hem aan op te hangen. 
De beschrijving vind je hier. Het buigen van de sleutels was wel moeilijk. Er zijn er een paar gebroken. Voorzichtig stukje bij beetje buigen werkte het beste.

Fijne dag allemaal

Groetjes Titi

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je die leuk gemaakt zeg! Daar zal je veel complmenten mee oogsten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, ziet er goed uit. Vind jij Pintrest ook zo leuk, ik ben er regelmatig aan het kijken, hoef je het wiel niet opnieuw uit te vinden, dat scheelt toch weer;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuk idee, en wat is hij mooi geworden!
    (en super origineel, want er is er maar eentje van!)
    Ik ben ook zo dol op Pinterest, veel te verslavend! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen