zaterdag 10 januari 2015

De kruissteek

De kruissteek stond deze week centraal. Het is de tweede week van de CAL 2015 waar de kruissteek aan bod kwam (de groene rand). Een nieuwe steek voor mij, erg leuk resultaat en leuk om te haken. Het leren van nieuwe steken was voor mij een van de redenen om mee te doen. En het word echt super goed uitgelegd!
Dit is het resultaat van 2 weken. Wil je meer weten over de CAL 2015 kijk dan hier.
En heel toevallig had ik me eerder deze week ook al op een kruissteek gestort. Wel een hele andere hoor....Tijdens het opruimen kwam ik iets tegen wat ik jaren geleden voor mijn verjaardag had gevraagd. 2 kussenslopen waar je zelf op moet borduren. Ik ben er toen aan begonnen maar vond het niet zo heel erg leuk om te doen. Nog steeds niet mijn grootste hobby maar wel tijd om het op te pakken. 

zoals je ziet is er nog heel wat te gaan. En het andere kussen moet nog helemaal. Dus 2 leuke projecten om tussendoor even lekker aan te werken.

Fijne dag allemaal

Groetjes Titi

2 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om nieuwe dingen te leren, zeker als het lukt :-) Het ziet er goed uit!
    Borduren is niet mijn ding, maar er naar kijken is wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb week 1 , twee maal over moeten doen maar ben nu tevreden...week 2 kruissteek kom ik niet uit, enige tip? alles los maken wordt de garen niet mooi...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen