vrijdag 20 november 2015

DIY "Geinig voor weinig"


Wie kent ze niet de gehaakte kleedjes. Voor mij iets wat ik vooral bij oma zag. En toen mijn moeder laatst aan het opruimen was kwam ze er ook een paar tegen en vroeg aan mij jij hoeft ze zeker ook niet toch? 
Maar ze gingen wel met mij mee naar huis, drie stuks waar in het verleden vrouwen hun best op hebben gedaan (jammer genoeg geen idee wie). Netjes gehaakt hoor!
Voor weinig kocht ik drie kleine canvas doeken en een beetje verf. Even verven en plakken en tadaaa:
De kleedjes zijn binnen no time een leuke wanddecoratie. Leuk toch?!
Een vriendin van mij heeft heel veel uitspraken die ook niet op een tegeltje zouden misstaan. En toen ik met dit projectie klaar was moest ik even aan het denken, dit is nou echt geinig voor weinig!

Fijne dag allemaal

Groetjes Titi

5 opmerkingen:

  1. Knap gedaan! Ik heb ook al vanalles gedaan met van die oude kleedjes ( een kleurrijk randje er omheen gehaakt en dan zien ze er opeens veel frisser uit, enz...)
    Ze zijn ooit met veel liefde gemaakt, dus zonde om weg te gooien. En zo heb je inderdaad een héél leuke muur!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, ik kan ze ook niet weerstaan die mooie kleedjes. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan, een idee voor op mijn hobbykamer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! En ook speciaal- oud én handgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker geinig :-)! Ik ben ook van de oude kleedjes, je kunt ze ook leuk in vilt verwerken. Liefs , Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen